THRONE OF THUNDER:

 

jIN'ROKH(1. BOSS)

A csata egy fázisú és egytargetes. Szabályos időközönként idővel nagyjából a terem egynegyedét lefedő, egyre nagyobbá váló szürke kör jelenik meg (összesen négy), amikbe állva többet lehet sebezni és hílelni, de a tank nem állhat benne. Idővel a boss közepére szökkenik, és tol egy hatalmas területit, ettől kezdve a bazi nagyra nőtt szürke kör sebezni fog, tehát nem mehetünk bele. A fight enrage-ét az jelenti, hogy nagyjából 7 perc után csurig lesz a terem sebző villámló övezetekkel, és a maradék hely nem lesz elegendő, hogy a boss egyéb képességeit túléljük.

A képességek/mechanizmusok:

Conductive water: szürkés színű kör, ami egyre nagyobb lesz. A víz vezeti az áramot, a bossnak számos képessége a teljes körben sebez. Ez a szürke víz először buffolja a raidet, egy idő után viszont a boss feltölti elektromossággal és komoly területi sebzést okoz minden bentállónak (villámlani fog). Bazi nagy nature dam, szóval kiállunk belőle!
Fluidity: a fent említett buff/debuff, amit akkor kapunk meg, ha a szürkés színű körben állunk, ami egyre nagyobb lesz. Buff: +40% healing, +40% damage; debuff: +80% bekapott nature sebzés.

Static Burst: 100k nature a teljes raidre, majd 3 mp után a tank egy kellemes kis debuffot kap 10 stack-ben:Static Wound - ütésre a tank 20k nature sebzést kap be stack-enként, a raid pedig a harmadát. Minden ütésre 1-gyel csökkenik a stack -> tankcsere, ha megkapja a tank; és ha vízben áll a tank, a Wound sebzését minden vízben álló bekapja.

Focused Lightning: a boss néha elkasztolja ezt a spellt, egy gömbvillám random emberkét elkezd üldözni és ha eléri, 175k nature sebzést okoz egy 8 yardos körben. Útja közben 5 yardos hatótávon belül 40k-t sebez mindenkinek.
– Lightning Fissure: robbanáskor a gömbvillám átalakul egy, a földből kilógó statikus villámmá (jobb szót nem találtam rá :D), ami 5 yardon belül 50k nature-t sebez mp-enként. Ha a szürke vízzel kapcsolatba kerül, megsemmisül, de a vízben lévő minden player-re 75k körül fog sebezni.
– Violent Detonation: ha a mozgó villám a playerét villámló vízben éri el és robbanik, akkor 750k-t sebez 5 yardon belül = halál
– Implosion: ha egy statikus villám egy mozgó villámmal kapcsolatba kerül, akkor a teljes raid 250k-t kap be, jó eséllyel = wipe

Thundering Throw: van a teremben 4 kőszobor. Néha a boss felkapja a tankot és nekivágja az egyik szobornak, aki 250k fizikai sebzést szenved el ÉS a bábu elé érkezvén egy 8 yardos körben mindenki 200k nature sebzést és egy 5 mp-es stun-t kap be. Egyszerű a megoldás: a szobrok lába előtt nem áll senki és kész. A törött szoborhoz közel indul a szürke víz és lesz egyre nagyobb paca a földön. Az első eldobás a pull után 30 mp-cel történik, utána 1,5 percenként.

Lightning Storm: a boss a terem közepére ugrik, 70k nature/mp 15 mp-en keresztül. Feltölti a szürke köröket, ezért onnan sürgősen el kell húzni. Villámgyorsan a terem közepére, a bosshoz fut a raid egy tiszta helyen és AoE heal, raid CD-k.

Taktika:
Tank szempontból: középen takolod, sose állsz a szürke körben. Ha eldobja a másik tankot, akkor csere; ha a másik tank Static Wound-ot kap, akkor csere. A boss 200k körül csap melee-ben, és a Static Wound első sebzése 200k, második 180k, harmadik 160k stb., a raidre ezzel együtt 67k, 60k, 53k stb. A Static Wound 25 mp-es, és gyakrabban pakolja a tankokra, mint lejárna. Ezért úgy kell számolni, hogy 1-2 ütést túl kell élni (erre tankCD-zz) Static-kal, míg a másik tank át tudja szedni a bosst.
Melee dps-nek sincs valami sok dolga, ahogy néztem, villám nem követheti, tehát ha épp megjelenik a szürke kör, akkor beleállsz és csépeled a bosst. Ha Lightning Storm-ot kasztol, akkor pedig középre futsz.
Hílerek/ranged karik: ha van szürke kör, akkor beleállunk. Ha jól láttam, a Focused Lightning (mozgó gömbvillám) őket fogja követni. Rendkívül sürgősen kirohansz és elkite-olod a villámot a bosstól, a terem legszélére és a robbanásra elnyomsz valami sebzéscsökkentőt. Figyelni kell, hogy ne vigyük/robbantsuk már meglévő statikus villám közelébe, mert akkor wipe lesz. Gondolkozzunk előre, hogy hol van még hely, és ha engem fog követni a következő, hova akarom vinni.
4 szobor van a teremben, ezeket egyenként fogja a boss megsemmisíteni azzal, hogy hozzájuk vágja a tankot. Ez jelenti a fight soft enrage-ét, mert a szoborhoz dobás után lesznek a szürke körök, amik aztán feltöltődnek elektromossággál, végül alig marad hely elkerülni a mozgó gömbvillám halálos sebzését a teremben.
A raidsebzések kivétel nélkül nature alapúak, tehát raid CD-k közül mindent lehet használni (Anti-Magic Zone-t, Devo Aurát is)!
Egyéni/raid dps CD-inket azokra az időszakokra tartogassuk, mikor a szürke körben állunk!

 

Council of Elders(2.BOSS)

 

Egyszerre 4 bossal kell felvenni a harcot, mindegyiknek külön képességei vannak. Továbbá beszáll a fightba Gara’jal szelleme is (“this is only a setback”-effektus, már megint…), aki mindig erősíti az egyik boss-t.

Lássuk először ezt a “Gara’jal mechanikát”!

- The Spirit of Gara’jal — Gara’jal megszállja az egyik bosst, és egszen addig marad benne, amíg 25% HP-t le nem verünk a bossról. Amíg benne van, Gara’jal egy “Dark Power” nevű energiát stackel magán.Ha leverjük a boss 25% HP-ját, akkor Gara’jal átmegy egy másik bossba, lenullázza a Dark Power-t, és hátrahagy egy Lingering Presence nevű buffot.

- Lingering Presence — A fight hátralevő részén 10%-al nagyobbat üt a boss, és 10%-al gyorsabban szedi magára Gara’jal a Dark Power-t. Gyakorlatilag ezzel fokozatosan nehezedik a fight (nagyobb DPS kell a bossokba, mert kevesebb idő van 25% HP leverésére, és nagyobbat is ütnek).

- Dark Power — Ha bármelyik bosson felmegy 100-ra a Dark Power, akkor a boss elkezd AoEzni: 10k shadow damage per másodperc, valamint +10% damage taken per másodperc. Azaz pillanatok alatt kinyír. Egyértelmű: nem szabad 100-ra felengedni.
Lássuk a négy bosst!

Frost King Malakk

- Frigid Assault – (TANK) — 75k Cold sebzés ütésenként, valamint stackel egy debuffot a tankon. Ha ez eléri a 15 stacket, akkor a tankot stunnolja 15 secre. Ami ugye kurva kínos… Épp ezért tankcsere!

- Biting Cold — Debuff random emberre: 85k Cold sebzés per 2 másodperc mindenkire a playertől 4 yardos körben. Azaz megkapod a debuffot, elmész a többiektől.

- Frostbite — Gyakorlatilag egy, az előzőhöz hasonló debuff: random emberke kapja, 100k Cold sebzés elsőre, valamint 5 stack ebből a debuffból. Stackenként 30k-t per 2 sec üt a debuff mindenkire 4 yardos körben, beleértve a debuffolt emberkét is, 30 secig. DE! Ha emberkénthez odafut 2 másik player, akkor leesik a debuff 1 stackre (1 ember 2 stacket “eltüntet”), így csak 30k per 2 sec, de 3 emberre. Azaz: megkapod a debuffot, odafut melléd 2 másik ember, vígan kihealelik a healerek.

Kazra’jin

- Reckless Charge— Charge random emberre, 75k sebzés ha az útjában állsz, és amikor megáll, 5 yardon belül stunnol. Azaz húzz az útjából.

- Overload — Ha Gara’jal beleköltözött a bossba, akkor a Charge után tolja ezt mindig: 20 secre lestunnolja magát, és 50% damage reflectet kap. Mivel ölni kell, mert a Dark Power azért nő ilyenkor is, ezért ÉSSZEL ölöd: nem kinyírni magad! :)

Sul the Sandcrawler

- Sand Bolt — Random ember helyére odahajít egy homokgolyót (tiszta strandháború…), és amikor becsapódik, 5 yardos körben 150k-t sebez. Azaz futás onnan.

- Quicksand — Folyóhomok. Mondjak többet? :) Random helyre lerak egy homokpacát, ami 7 yardos körben nagyon fáj és lassít, és ha elég sokáig vagy benne, le is rootol. Piszok egyszerű: futás onnan, de gyorsan! :)

- Sandstorm— Egy homokvihart varázsol a kedves boss, ami secig tart, és másodpercenként 35k Nature sebzést okoz, továbbá az összes Quicksandot Living Sand-é alakítja.

- Living Sand— Gyakorlatilag kis addok, amiket meg kell ölni – ahol meghalnak, újra Quicksand lesz belőlük. Ha nem öljük meg őket a következő Sandstormig, akkor felgyógyulnak 100%-ra, és dupla sebzést kapnak. Ergo ha jönnek az addok, AoE, és megölni őket. Lehetőleg a terem szélén, hogy a Quicksand ne öntsön el mindent.

malakHigh Priestess Mar’li

- Wrath of the Loa — 125k Holy sebzés a targetére, interruptolható!!

- Blessed Loa Spirit — 2 seces cast. Idéz egy addot, ami elindul a legkisebb HPs boss felé. Ha odaér, fealhealeli. Azaz amint megjön az add, mindenki kivált rá, és megöljük. 20 sec alatt meg kell ölni, vagy odaugrik a bosshoz.

- Wrath of the Loa — Ha Gara’jal ebben a bossban van, akkor ezt is tolja, ami egy 150k-s nuke. De szakítható!

- Shadowed Loa Spirit — Ez vicces lesz :) Csak akkor tolja, ha Gara’jal megszállja. Idéz egy addot, ami egy random player felé kezd menni. Ha 6 yardnyira ér a játékoshoz, akkor azonnal megöli :D Szóval elindul feléd, te pedig rohansz mint a bolond, az összes többi ember pedig azonnal elkezdi gyilkolni az addot. 20 másodpercünk van a megölésére, különben az üldözött player megintcsak meghal :)

Mint látható, a fight elég komplex: mindig azt a bosst kell ölni, akiben éppen Gara’jal van, figyelni ennek az extra képsségét, mert az elég halálos, valamint a többi bosst is szemmel tartani.

Ideális esetben 2 tank 3 healer 5 DPS a raidsetup, ahol 1 tank 2 bosst tankol egyszerre. Figyelni kell a tankváltásra Malakknál!

Tapasztalatok és kiegészítések

Empowerment sorrend: Malakk, High Priestess, Kaz, Sul

248483Melyik spell alakul át, ha Garajal megszállja az adott bosst és mivé

Malakk: Biting Cold -> Frostbite
Ha nem szállja meg, szóródás és kifutás a Biting Cold-dal, ha megszállja, figyeljük, aki a Frostbite-ot kapja ÉS gyorsan odamegy 2 ember és rááll. Onnantól kezdve együtt mozognak fél percig, míg lejár a debuff. Figyelnek az alájuk tett területire!!

Kaz: nem alakul át spellje, de a charge után 20 mp-ig stun-t kap és mindenki a sebzése felét visszakapja magára

Sul: 40 mp-enként homokvihart csinál, a homok összeáll csomó add-dá, amiket le kell csapni, aztán újra homokok lesznek a földön. Ha ezt szállja meg Garajal, gyorsan rá kell állnia mindenkinek, hogy ne legyen egymás után két homokvihar!

High Priestess: Wrath of the Loa -> Wrath of the Loa
Lényegében nincs változás, mind2-t szakítani kell

High Priestess: Blessed Loa Spirit -> Shadowed Loa Spirit

Ez nagy odafigyelést igényel, ha nincs megszállva, a legkevesebb HP-jú boss felé megy a szellem hílelni. Ha meg van szállva, akkor random játékost üldöz, hogy instant megnyiffantsa.

_______________________________________________________________________

  • Alapból mindenki minimum 5 yardra szóródik a területi random lődöző spellek miatt.
  • High Priestess-nek 1 tank kell, hogy szakítsa. A közelében ne álldogáljon senki, sebzés se menjen nagyon bele, max multidot. Akár békén is lehet hagyni, ha a hílerek bírják.
  • Sul-on marad 1 melee végig szakítani a Sand Bolt-ot.
  • A megszállt bossról 66 mp alatt le kell csapni 22,45 milliót, ami 340k dps-t igényel. Ha ez letelik, még úgy 10 mp-en keresztül ki lehet hílelni a teljes raidet érő területi sebzést.
  • Kaz-t nem kell tankolni, de az útjából mindig ki kell állni!

Tankolás:
Malakk-nál csere még a 15. stack előtt; 1 tank Sul-ra, másik tank High Priestess-re.

  • A ranged dps azonnal kivált a High Priestess-től jövő szellemre. Stun azonnal rá.
  • Ha Malakk-ot szállja meg, 2 ember sürgősen odamegy a debuffot kapó emberkéhez ÉS együtt mozognak. Mehet alájuk homok, odébb kell menni!!
  • Ha High Priestess nincs megszállva, ne állj a közelébe!

Több működő taktika is látható a neten, a raid erősségeinek leginkább megfelelő taktikát érdemes választani. Ha van elég cleave dps a raidben, akkor érdemes Sul-t darálni elsősorban, a többit pedig csak annyira ütni, hogy a 66+5+ mp alatt eltűnjön róla az Empowerment. Ennél heróval kezd a raid és ideálisan 50% HP-ra lemegy Sul, mire a megszállás átmegy High Priestess-re. Ekkor a 2. megszállt bosst oda kell vinni a másik kettőhöz. Az a cél, hogy Sul-t ne szállja meg Gara’jal, tehát Kaz Empowerment-je alatt haljon.
Itt egy csomó mindent csinálnak mások, ötletek:

  • High Priestess-szel nem foglalkoznak, ha nincs megszállva
  • Sul helyett Kaz zergelése (ekkor a herót Sulra tartogatják)
  • nem ölnek egy bosst se kiemelten, csak ütik, amelyik meg van szállva és cleave-elik, ami éppen közel van

Mageara(3.boss)

 

A fight áttekintése:egy rejtőzködő hidra áll utunkba, aki közvetlenül nem áll ki ellenünk, hanem a fejeit küldi megállításunkra. A pullnál a platform szélén 3 különböző típusú fejjel kell szembenéznünk, a raid szinte végig 1-re összepontosítja a dps-t. Ha elöl, a platform szélénél meghal egy fej, akkor a háttérben, a ködben 2 másik, ugyanilyen típusú fej bújik elő és a távolból boldogít bennünket. A fejek módszeres leölésével a hidra teste is sebződik, 10 (8?) fej halála után pusztul el a boss.

A fight részletes menete
A pullnál 3 sebezhető fej vár bennünket a platform szélén, balról jobbra egy piros, egy kék és egy zöld. A fejek ölési sorrendje még nem teljesen nyilvánvaló, egyelőre tegyük fel, hogy a dps sorrend: FEJ1, aztán jön FEJ2, majd FEJ3. Ezután újra FEJ1-et kell ölni, majd FEJ2-t, végül FEJ3-at – később lesz, hogy miért.
Ha 3 fej aktív, akkor nem kell hozzájuk tank (csak a fight legelején lesz 3 aktív), a raid hatalmas területit kap folyamatosan. Összeállunk az első dps-elendő fejnél és AoE heal. Leöli a raid FEJ1-et. Amikor már csak 2 fej aktív, akkor kissé közelebb helyezkednek a platformhoz és elkezdik harapdálni az egyik raidtagot, lehetőség szerint ez egy tank legyen. Ha leöli a raid FEJ2-t, akkor FEJ3 lebukik a mélybe, és újra feljön, de max HP-n, méghozzá FEJ1 társaságában. Ekkor 20 mp-ig nem tankolhatók, megint jön a raidre a területi, összeállás, majd a 20 mp lejártakor tank kell a két fejnek. A raid leöli FEJ3-at, ekkor az árván maradt FEJ1 lebukik és azonnal fel is jön FEJ2 társaságában, 20 mp-ig összeállás AoE heal, és így megy tovább, míg a boss meg nem hal. Időközben a háttérben a ködben egyre több nem támadható fej lesz, amik 1-1 kellemetlen képességgel veszélyeztetik karaktereink testi épségét.
Szóval röviden a platform mellett így lesznek fejek:
FEJ1&FEJ2&FEJ3, raid öli FEJ1-et, multidot mehet FEJ2-re is!
FEJ2&FEJ3, raid öli FEJ2-t
FEJ3&FEJ1, raid öli FEJ3-at
FEJ1&FEJ2, raid öli FEJ1-et
FEJ2&FEJ3, raid öli FEJ2-t
satöbbi
Leírni nehéz, a gyakorlatban egyszerű lesz. :)

Képességek részletesen
A boss képességei:
Concealing Fog: a boss teste és a ködben lévő fejek támadhatatlanok
- Rampage: ha 3 fej aktív (csak a pullnál), vagy ha megöltünk egy fejet, akkor a boss 20 mp-re mérges lesz, és 87,5k/mp-et kap a teljes raid, és minél több fej van a háttérben, annál nagyobbat szól
Hydra Frenzy: ha meghal egy aktív fej, akkor a másik életben maradt aktív fej(ek) 20%-kal gyorsabban támad(nak) és a speckó képességei(ke)t is gyakrabban használjá(k). Ez stackelődik. Ha 2 fejből 1 meghal, akkor a megmaradt lebukik és max HP-n jön elő. Emiatt nincs értelme multidotolni, mikor már csak 2 fej aktív.
Elemental Blood of Megaera: +1 fej az adott típusból az összes ilyen fej sebzését növeli 10%-kal

Amikor a fejek aktívak és csépelik a tankot, a tank kapni fog 1-1 debuffot az aktuális fejétől, ami miatt tankcsere szükséges ÉS el kell őket fordítani a raid-től. A debuffok fejenként:
- Piroskától: Ignite Flesh – 3 mp-ig 128k fire dam/mp fire ÉS debuff: 39 mp-ig 45k fire/mp, ez utóbbi stackelődik
- Kekitől: Arctic Freeze - 3 mp-ig 128k frost dam/mp, stackelődik, 5 stack-nél 20 mp-es stun
- Zöldikétől: Rot Armor – 3 mp-ig 128k nature dam/mp, +6% bekapott sebzés 45 mp-ig, stackelődik

Hátul a ködben megjelenő fejek képességei:
- Pirosé: Cinders - random ember meggyullad, 105k fire sebzés és 75k fire sebzés/mp fél percig. Aki ezzel a debuffal a jeges padlóval kapcsolatba kerül, eltünteti a földről a jeget. Ha dispel-ezik a debuffot, akkor egy tüzes kör kerül a földre (1 percig lesz ott), ami 125k fire-t sebez mp-enként
- Kéké: Torrent of Ice - random emberkét egy kék sugár követ (60k dam), és amerre halad, a föld jeges marad. A földön maradt jég – Icy Ground – mp-enként 68k frost-ot sebez és 5%-os lassítást pakol fel, 20-as stack-en pedig a player megdermed. Ha átmegy egy tüzes körön, akkor a tüzes kör eltűnik.
- Zöldé: Acid Rain – random emberre 390k nature, látható a földön egy zöld örvény, oda fog becsapódni. Gyorsan spuri onnan, 15-20 yardon már alig (nem?) sebez.

Taktika
A három területi spell közül a zöld fejé tűnik a legkevésbé vészesnek, ezért jobbról balra javasolnám a kezdést és a dps-sorrendet. Tehát: zöld, kék, piros, zöld, kék, piros,…
A fejek meglehetősen messziről üthetők melee-vel, a helykihasználás során ezt vegyük figyelembe! A nagy területis 20 mp-es időszakokra jelöljük fel az összeállási helyeket (2 db) a fejek között úgy, hogy melee is tudja ütni a bosst.
Tank szempontból a fight nem túl izgalmas, elfordítod a fejet és figyeltek a stack-ekre, majd csere. Mivel a nagy damok nature/fire/frost alapúak, a glyph-eket ennek megfelelően válasszuk (pala Divine Prot). Az összeállások vége előtt a tank már induljon el a neki szánt fejhez, mert ha elkezd melee-zni a fej és nincs neki senki range-ben, akkor az gyors wipe-ot jelent.

A fő gondot a hely kihasználása fogja jelenteni és ezzel egyidejűleg a kirohangálás a zöld területiből. A tüzes köröket az tudja megszüntetni, aki rá kite-olja a kék sugarat, ezáltal eltűnik a piros kör. A kék lassító/fagyasztó területit pedig az tudja megszüntetni, aki Cinders debuffot kap – debuffal átfut rajtuk. Fontos, hogy Cinders-et nem dispel-ezzük ész nélkül, TS-en kommunikáljuk le, mikor mehet a dispel!

Híler feladatok: összeállás fázisnál odamész a kijelölt helyre és AoE heal. Ahogy haladunk előre időben, annál intenzívebb heal kell, híler CD-ket osszuk be! Amúgy mindig kerülöd a zöld örvényt, a kék sugarat NEM kite-olod neki másik játékosnak, a tüzes debuff-fal pedig átfutsz a kék területin, ÉS akkor nyomsz magadra dispel-t, mikor már olyan helyen állsz, ahol nem zavarja a raidet a kialakuló piros kör. Ha van híler sámi, akkor a healing stream totem glyph-je jól jön.
Dps-ek: azt a fejet ütöd/lövöd, amit a líder mond. A hílerekhez hasonlóan kerülöd a 3 területit és ha megkapod a kék lézert vagy a Cinders debuffot, ésszel járj el vele. Figyeld folyamatosan a terepet, és tudd előre, merre a legideálisabb futnod, ha megkapod valamelyiket! Dispel-t ne felejtsd el mondani TS-en!
A fight egyre nehezedik és rengeteg lesz a raidsebzés, ezért gyaníthatóan kell a 3 híler.

A raid nem tank tagjaira jó esetben minden damage fire/frost/nature alapú, ez alapján használjuk a sebzéscsökkentőket.

 

Ji-Kun(ezkellanyaveszed???!!!)

A fight áttekintése: az insta 6. bossa egy madár, ami egy magasan lévő, kör alakú platformon trónol. A csata 1 fázisú, madarunk végig a platformján marad és csipkedi tankját. A fő platform mellett valamivel alacsonyabban található 5 kicsi, ugyancsak kör alakú platform, amiken a boss néha kikelt pár tojást, a kis csőrikéket pedig néhány dps kezelésbe veszi. A harc nem tűnik túlságosan bonyolultnak de lássuk is hogyan lehet elvben letollazni a csirkét :)

Képességek és mechanizmusok

A madárka két debuffot pakol a tankra:
Infected Talons: minden melee ütésével feltesz egy 20k nature / 3 mp-es DoT-ot, stackelődik
Talon rake: mélyen belekarmol a tankba (az alap sebzés 175%-a), debuff: a következő 50%-kal nagyobbat szól, stackelődik

Madár addok és képességeik:
HatchlingCheep - csipogása 30k fizikai sebzést okoz
FledgelingCheep - csipogása 150k fizikai sebzést okoz; Lay Egg: Juvenile kel ki belőle
Juvenile: a boss felett röpködnek körbe-körbe és random emberre sebeznek 300k-t

A tojáskikeltés mechanizmusa:
Van 5 kicsi platform a bossétól alacsonyabban tojásokkal teli. Néha a boss az egyiket aktiválja – 4 tojás aktivizálódik (Young Egg of Ji-Kun), amit úgy veszünk észre, hogy a platform felett egy fénysugár jelenik meg. Pár mp után kikelnek a Hatchling-ek. Csőrikéket sürgősen meg kell ölni, mert anyuci azonnal elkezdi etetni őket, kábé 10 mp-en belül tovább is fejlődnek Fledgling-ekké, amiknek sokkal több a HP-ja, meglehetősen sokat sebeznek ÉS tojásokat tesznek le, amikből Juvenile-k kelnek ki. Annyi dps-t kell a külső platformokra küldeni, hogy a Fledgeling-ek időben haljanak! Egymás után 3 helyen kelti ki a boss a kicsinyeit, a platformok között az első Fledgeling-ek által eldobott tollakkal tudunk repülni, amiket az Extra Action Button-nal aktiválunk.
Valahol Mature Egg of Ji-Kun-ok is vannak, amikből közvetlenül Juvenile-k kelnek ki. Még nincs elég infó arról, hogy lehet/kell-e ezeket ölni és pontosan merre is vannak.

Bővebben a tollakról:
Minden fészeknél ha megöltük az összes addot, akkor megjelenik 4 toll (Daedalian Wing). A játékosok loot-olnak 1-1-et és ekkor kapják az Extra Action Button-t. Aki lootol egy tollat, az 1 percen keresztül nem tud újat felszedni. A tollaknak 4 stack-je van. Ha elnyomod a gombot, akkor 10 mp-re repülni tudsz, de 15 mp CD-t kap a spell.

A boss további képességei:
Feed Young – a boss zöld slejmeket köpköd, amikkel a kicsinyeit eteti. Ha nincs kicsinye, akkor is használja néha ezt a spellt, random helyre esnek le a fő platformra a slejmek és szétplaccsannak zöld sebző körökké. Nem tűnnek el, a fight előrehaladtával egyre nehezítik helyezkedésünket. A zöld köröket kétféleképp lehet megszüntetni:
a.) Még leesésük közben a slejmek útjába állunk, ekkor 50k nature sebzést kapunk egymás 5 mp-enként 15 mp-ig (alacsony sebzés). Ezzel kapunk egy kellemes kis buffot – Primal Nutriment - ami fél percre 30%-kal megnöveli a sebzést és a hílt. A következő elkapott slejm 25%-kal többet sebez belénk (Slimed nevű debuff), a buffja pedig további 10%-kal növeli a sebzésünket/hílünket. Utóbbi 200%-ig stakelődhet.
b.) A létrejött zöld körben 3 mp-et állunk, de közben 100k/mp nature-t kapunk be.
Caw – a bosstól sárga hanghullám megy 2 random emberke felé és 8 yardos körben 400k fizikait sebez. Marha gyorsan elér a kiszemelt játékosokhoz. Úgy lehet elkerülni, hogy a bossnak van egy emote-ja, ami jelzi ezt a spellt, ekkor mindenki elkezd oldalazni.
Quills: 8 mp-ig 90k fizikai sebzés, AoE heal kell. Nagyjából percenként tolja, és sajnos azokat is sebzi, akik éppen csőrikéket tollazzák ki valamelyik lenti platformon.
Down Draft - elkezd pörögni és 8 mp-re ellök magától. Le lehet esni a platformról, nyami. Nyugi, nem halsz meg azonnal, de csomó időt pazarolsz el addig, míg újra felérsz.

Taktika

A tankok néha tauntolgatnak egymásról és sokat ásítoznak, míg a madár össze nem esik.

Kiválasztunk a raidből 1 hílert és 2-3 dps-t, ők mennek megnyúzni a csőrikéket. Figyelik a fénysugarat, ott kelnek ki a tojások. Lecsapják a tojásokat/madarakat, majd felveszik a tollakat és mennek a következő aktív platformra, aztán a 3.-ra. Itt közben a hílerük nagyon figyel, mert elcsípi őket a nagy Quills nevű területi. Ha nincs aktív fészek, mennek bosst ölni. Négy targetre kell AoE-zni, érdemes olyan kasztokat kiválasztani, amik ebben a leghatékonyabbak.

A többiek a boss platformján dps-elik a madárkát, a ranged a néha megjelenő Juvenile-eket is, amint megjelennek. Amikor ellök, vigyázz, hogy ne ess le, előre is lehet ugrani! Próbáljunk a leeső slejmek útjába állni, hogy sebzésnövelő buffot kapj – nehéz lesz. A Caw miatt szóródni kell, amikor eltolja az emote-ot, akkor pedig kezdjünk el oldalazni! Amikor Quills jön, akkor pedig álljunk össze. Három hílerrel összeállás nélkül is megoldható. A hílerek manája és az aktuális raidsebződés függvényében a zöld trutyik számát is csökkentsük úgy, hogy belemegyünk egybe – az illető csomót fog sebződni, de 3 mp után eltűnik egy.

Ennyi. Egyszerűnek és viszonylag monotonnak tűnik ez a fight. :)